Jeśli przeczytałaś - skomentuj proszę.


Wprowadzenie

Nie wiem co powinnam napisać w takim mniej lub bardziej oficjalnym wprowadzeniu do opowiadania. Nie mam zwiastuna, bo uno - nie potrafię ich robić, secundo - za dużo zdradzają. Nie daję wam bohaterów na tacy, bo część z nich pojawiać się będzie stopniowo i nie byłoby swego rodzaju niespodzianki. Nie ma tu głównego bohatera,  nie powiem wam kogo od razu łączyć w pary. Sami możecie składać domysły i propozycje w komentarzach ;) Nie pozostawię was jednak w całkowitej niepewności: opowiadanie będzie się kręcić wokół One Direction, a akcja rozgrywać głównie w stolicy. Jak się możecie domyślić, dziewczyna z lewej to główna bohaterka. Jako fanka opowiadań z zagadką, czasem będę zostawiać jakieś niedokończone wątki. Nie chcę by ta historia była szablonowa, choć nie wiem jaka wyjdzie. Mam nadzieję, że przyciągnę was moją historią, może stylem pisania, może czymś jeszcze. Że zostaniecie u mnie na dłużej. Zapraszam do wpisywania się na listę "Informowani" po prawej stronie, jak macie jakieś pytania to tam też macie zakładkę z kontaktem do mnie. Gdybyście chcieli, żebym stworzyła Aska, to da się zrobić. To tyle.

START: PIĄTEK 18 KWIETNIA 2014r.
(a w tle "You & I" i nabijanie rekordu VEVO)

4 komentarze:

  1. Ehhh... One Direction... Może się do nich przekonam? Bo muzyki, aż takiej złej nie mają :)
    Ja po prostu nie lubię takich boys bandów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie opisałaś :)
    Cieszę się że tak fajnie obmyślałaś i nie podasz wszystkiego od razu x

    OdpowiedzUsuń

Pisane tu treści są dziełem mojej wyobraźni.

Jeśli przeczytałaś i ci się spodobało - zostaw po sobie ślad, daj znać że tu byłaś.

Jeśli nie podoba ci się to co czytasz po prostu wyjdź z tego bloga.
Naciśnij czerwony przycisk zamiast zostawiać antymotywujące komentarze.